مشاوره خانواده و ازدواج
مشاوره خانواده و ازدواج

مشاوره خانواده و ازدواج

روابط زناشویی

برای داشتن روابط زناشویی موفق باید مراقب کلماتتان باشید‼️


خیلی چیزها هست که اصلا نباید به همسرتون بگید حتی اگر واقعیت داشته باشند. مثلا نگید که ” به نظرت همسایه جدیدمون خیلی جداب نیست؟ ” یا مثلا از جملاتی که با “به نظرم مشکل تو اینه که … ” شروع میشن اصلا استفاده نکنید.


آیا خودتون هم دوست دارید همچین جملاتی رو از شریک زندگیتون بشنوین؟ باید بدانید چگونه همسرتان را نقد کنید. جملات تاثیر فراوانی در هدایت رابطه دارند، فرقی نمیکنه تو رابطه کاری هستین و یا دارید با دوست قدیمیتون معاشرت میکنید.


مشاوره در زمینه های 

خانواده-فردی-پیش از ازدواج- طلاق

کودک و نوجوان، اعتماد به نفس

وسواس؛ اضطراب، استرس

 

انجام امور وکالتی در زمینه های:

طلاق یکطرفه،طلاق توافقی

مهریه،نفقه،اجرت المثل

حضانت فرزند 

اموزش مهارت های زندگی- همسرداری-فرزند پروری

_______________________________

 


شماره تماس مرکز مشاوره آمین و کیمیاروان 


آدرس: نارمک میدان هفت حوض_ابتدای گلبرگ شرقی،پلاک۷۱۴،طبقه دوم،واحد۴


#هماهنگی_وقت_مشاوره_حضوری

#02177955526

#09350633778

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

مشاوره زوجین

مشاوره زوجین

تو رابطه ای که هستی میتونی اینطوری حرف بزنی :

بجای کاش میفهمیدی چی میگم بگو : من دوست دارم این موضوع رو از زاویه دید منم ببینی و درک کنی

بجای من فعلا حوصله هیچیو ندارم بیخیال بابا بگو : امروز یکم ذهنم بهم ریختس بذار بعدا با هم صحبت میکنیم عزیزم

بجای نمیخوای حرف بزنی بگو : اگه دوست داشتی من میخوام حرفاتو بشنوم

بجای چرا نمیفهمی من چی میگم؟ بگو : میشه لطفا به حرفام بیشتر دقت کنی

 بجای کارات واقعا رو اعصابمه بگو : عزیزم لطفا این شکلی دیگه برخورد نکن احساس بدی به آدم میده

 بجای اصلا چی داری میگی؟ بگو : لطفا اینقدر زود قضاوت نکن، من و شخصیتمو در نظر بگیر

به جای هر جور راحتی بگو : اگه اینطوری احساس بهتری داری باشه
‌‌‌

مشاوره در زمینه های 

خانواده-فردی-پیش از ازدواج- طلاق

کودک و نوجوان، اعتماد به نفس

وسواس؛ اضطراب، استرس

 

انجام امور وکالتی در زمینه های:

طلاق یکطرفه،طلاق توافقی

مهریه،نفقه،اجرت المثل

حضانت فرزند 

اموزش مهارت های زندگی- همسرداری-فرزند پروری

_______________________________

 


شماره تماس مرکز مشاوره آمین و کیمیاروان 


آدرس: نارمک میدان هفت حوض_ابتدای گلبرگ شرقی،پلاک۷۱۴،طبقه دوم،واحد۴


#هماهنگی_وقت_مشاوره_حضوری

#02177955526

#09350633778

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

تست افسردگی

میخوام یه تست خیلی ساده واسه تشخیص افسردگی ازتون بگیرم
- تو این تست قضاوت برداشت شماست ! و واسه اطمینان کامل باید از یه روانشناس حرفه ایی کمک تخصصی بگیرین!

اگه از ۹ تا گزینه ای که میخوام بگم ۵ مورد یا بیشتر رو به مدت حداقل ۲ هفته  هست که دارین تجربه میکنین ، تشخیص افسردگی ( پنهان ، آشکار ) میگیرین

نشانه های افسردگی :


۱- در بخش عمده ای از روز خُلق افسرده دارم ، خودم احساسش میکنم ، از طریق غمگینی پوچی و ناامیدی یا اطرافیانم بهش اشاره میکنن


۲- خیلی کم خواب شدم و این کم خوابی رو تقریبا هرروز دارم تجربه میکنم یا خیلی پرخواب شدم و هرروز دارم تجربش میکنم


۳- مدتیه کاهش محسوس وزن دارم و اشتهام کم شده 

مدتیه افزایش محسوس وزن دارم و اشتهام زیاد شده


۴- علاقه ام به فعالیت ها به شدت کاهش پیدا کرده و تقریبا چیزی برام لذت بخش نیست


۵- احساس بی ارزشی میکنم و نسبت به موضوعات الکی احساس گناه میکنم

۶- تقریبا هرروز احساس خستگی میکنم و‌ دچار کمبود انرژی هستم

۷- تمرکزم به هم ریخته ، تو تصمیم گیری ها خیلی دو دلم و درست فکر کردن برام سخت شده

۸- دچار سراسیمگی یا کندی روانی حرکتی شدم ( نوعی سردرگمی یا بی تفاوتی)

۹- افکار مکرر مرگ دارم ( نه فقط ترس از مردن ) با اینکه برنامه خاصی براش ندارم اما گاه و بی کاه به خودکشی فکر میکنم یا قبلا اقدام به‌خودکشی داشتم و الان بازم براش برنامه دارم


اگه ۵ مورد از ۹ مورد قبلی رو دارین به احتمال زیاد دچار افسردگی هستین

یه نکته بگم

افسردگی واقعا قابل درمان هستش و‌با اصلاح سبک زندگی و فعال سازی رفتاری به کمک‌ یک  روانشناس متبحر و حرفه ایی تا حد زیادی میشه این‌نشونه هارو‌کاهش داد



مشاوره در زمینه های 

خانواده-فردی-پیش از ازدواج- طلاق

کودک و نوجوان، اعتماد به نفس

وسواس؛ اضطراب، استرس

 

انجام امور وکالتی در زمینه های:

طلاق یکطرفه،طلاق توافقی

مهریه،نفقه،اجرت المثل

حضانت فرزند 

اموزش مهارت های زندگی- همسرداری-فرزند پروری

_______________________________

 


شماره تماس مرکز مشاوره آمین و کیمیاروان 


آدرس: نارمک میدان هفت حوض_ابتدای گلبرگ شرقی،پلاک۷۱۴،طبقه دوم،واحد۴


#هماهنگی_وقت_مشاوره_حضوری

#02177955526

#09350633778